Det går bra nu.

Har mjukstartat lite på storsatsningen nu att snitta 10 dollar plus varje dag. Ligger i skrivanes stund plus 26 dollar idag. Jag har inte haft möjlighet att spela sedan i fredags för middag då min flickvän varit hos mig. Ett del mål jag har är att ta mig upp till i alla fall silverstar denna månad, vilket betyder att jag måste snitta över 20 VPP varje dag. Eftersom jag numera kör mutipla cash games så är inte det ett alltför svårt uppdrag. Imorgon måndag, efter det obligatoriska gympasset så kommer jag sätta mig ner för i alla fall 8 timmars pokerspelande.

Såhär ser ens dataskärm ut.

Kommentarer
Postat av: p

Good luck!

2012-02-07 @ 16:52:28
Postat av: Pokerskola

OJ, vad bra att du fått ihop 25 dollar. Att ha lite mindre mål att snitta per dag/ månad är nog det bästa i början. Man skall ej vara för girig när man spelar Poker. Särskilt inte i början då man precis börjar lära känna alla begrepp och speltekniker. Lycka till!

2012-02-16 @ 14:55:27
URL: http://www.pokerskola24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0